Mar 20, 2012

misty rains

I dreamed of a wedding of elaborate elegance,
A hall filled with family and friends.
I asked him what kind of a wedding he wished for,
He said one that would make me his wife...



Starting at forever,
And ending at never.
insyaallah...

Mar 9, 2012

ladybug story

" This lucky little ladybug
has landed here to stay,
to make my garden pretty
and keep the seeds away..."


Kawan baik ? 
Itu satu penghargaan yang tak pernah aku admit.
Sejak aku tau "kawan baik" tu tak semestinya blh duduk bwh satu bumbung,
Sejak "kawan baik" tu buat aku pilih untuk jadi universal cum lone ranger !

Babe, aku rindu kau gak. (kpd yg berkenaan, sile terharu)..
mcm kau, aku rindu..
main conteng buku time mengantok tahap nak hantuk kepale kat meja.
ohh lecturer,,, plisss stop. huarghhh !

mcm kau, aku pun rindu..
balik keje lepak depan tv setiap malam selasa
dengan tak mandi tak hapenye
semate-mate nak tgk ulangan showdown.

mcm kau, aku jugak rindu..
walau bdn da penat, walau mate da terpejam, mulut still hu ha,
kau tarik selimut aku, aku buang bantal kau jauh-jauh. haha..
ntah pape..
rindunye nak balik kat mase-mase tu...

" I'm sending luck and wishes
all wrapped up in hug,
good things should come to your way,
with this tiny lucky ladybug..."