Apr 20, 2016


Dah 2 bulan tak pergi kerja.
Dah 2 bulan tak makan nasik.
Dah 2 bulan tak jalan-jalan shopping-shopping.
Dah 2 bulan terperuk kat rumah.


2 kali warded.
2 kali masuk air.
Lost weight 4kg.

Pernah rasa give up, nak marah.
Tapi bila scan nampak ada jantung yg kecik tu berdenyut, hilang segala perasaan kecuali nak terus kuat. Sekuat jantung yang berdenyut tu.
Alhamdulillah.. Fasa tak sihat ni semakin berlalu.
Sedikit demi sedikit banyak makanan yang semakin boleh diterima.
Akhirnya dapat kembali bekerja semula.
Dan sekarang masanya untuk memberi zat dan mengambil yg sihat-sihat je untuk menggantikan apa yang hilang 2 sepanjang 2 bulan ni. Slow-slow.
Dan kembali berblog. Hehe.


1st time I met you.. 5 weeks.

Alhamdulillah, sekarang dah masuk 15weeks. :)
Terima kasih encik suami kerana selalu bersabar dalam fasa ini..


:: FnN
:: FnN Plus