Jul 24, 2012

Ahlan Wasahlan : 1 Ramadhan

Alhamdulillah..
dpt jgk ber Ramadhan pertama dgn family.
tak mcm taun2 lepas, berpose di perantauan. ecehh.
taun ni pun masih di perantauan, serdang di bawah bayu giteww.
tapi sekurang-kurangnye 1 Ramadhan tu lebih berkatnye bile dpt bersahur dan bebuke dgn mak ayah sayang-sayang ite. muahh.
tambah-tambah berkat lagi bile masak sesame. 
ayah dgn ayam goleknye, bakar sotongnye, mak pulak dgn kuah super duper ohsemnye. 
yg lain-lain sebok dgn sirap laici dan koktail kalerful. 
uishh ! meleleh ...
ahh ikut pd nafsu nak je balik tiap2 minggu. tapi bile diukur duit di poket sendiri, adui sempit!
ohh ye, dan kami jgk sibuk mendecorate dulang hantaran. 
dgn bunga, dgn kain alasnye, jarum benang gunting bersepah disane sini dah mentransform ruang tamu jadi butik pengantin. uh.
insyaallah majlisnye bulan 10 nih.
dan yang pastinya bukan majlis aku. hu.