first-first


yes, i did it !

I did jumpe tempat dan jalannye, and i did it secare huru hara jugak. -,- 
acaner nye tidak, tak ke arah jalan yg benar langsung. 
baik pegi, baik balik. 
time pergi, aku boleh termain pusing-pusing kat roundabout selayang. 
time balik, aku sesat-sesat sampai ke restoran jejantas sungai buloh.
patah balik semula hah. pelik betul.

Pendek cite, first day class, aku lambat ! teruk okeh. 

sampai2 je, first orang yang aku tegur kat wilayah U tu, pak guard. 
tanye building katne.
pastu, first student yang aku beramah mesra, seorang puan.
kat balkoni berlatar belakangkan construction. beliau seorang repeaters.
and first classmate yang tegur aku, 
sorang budak lelaki dgn kawannye yg jugak lelaki.
Hasya dan Arif.  
and I did make fren with them. :)
dan harini, hari ke 2, aku dpt first kwn perempuan. HAHA
name dia, Husna.
ohh finally i found you. thank god.
majoriti classmateku lebih tua dari aku. habang hakak sangat !
kelas harini bermule dgn subjek mengira. 
dan-dan buat aku terimbau satu time slot mase kolej dulu. 
waktu tu aku suke fight2 jawapan dengan sorang mamat ni, yg wajib duduk sebelah aku waktu math.
suke sgt tak pueh hati. tegar menegakkan jawapan tanpa bukti kukuh.
at the end, jawapan aku yg salah. HAHA. 
opkos lah. dah kau genius math. -,-
ohh, harini jugak, perjalanan aku pegi dan balik dah tak sesat. ^_^
jadi, begitulah saya habiskan sabtu dan ahad saya yang terakhir 
dalam 2012 ni.
awak pulak ?

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Caesar (Czer) di Hospital Sungai Buloh

Bersalin Caesar (Czer): Suntikan Heparin

Pengalaman Bersalin Czer Kali Kedua: Kuasa Naluri Seorang Ibu