Menguntai Sesalan


Menyusuri di celah helaian resah

Aku mencari makna sebuah ceritera
Tentang cinta yang kau miliki
Yang seandainya dulu aku ketahui

Andainya dapatku kembalikan masa

Pasti semuanya kan berbeda
Takkan aku uraikan air matamu
Kala tabir hitam menyelimut hati

Waktu terasa deras berlalu

Namun cukup perlahan menembusi sebuah keegoan
Yang dulu ku dindingkan teguh
Kini rekah dihirap kesalan

Maafkan aku

Aku tak mampu memenuhi yang kau pinta
Aku tak bisa menghurai persoalanmu dulu
Aku bodoh mentafsir hatimu

Namun,
Andai maaf ini tak ampuh menghilang khilaf
Ku pasrahkan jiwa ini terus berlagu sesalan.. 

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Caesar (Czer) di Hospital Sungai Buloh

Bersalin Caesar (Czer): Suntikan Heparin

Pengalaman Bersalin Czer Kali Kedua: Kuasa Naluri Seorang Ibu