Sekali Ini Saja

Disini,
dibawah nafas kurniaan dari Ilahi
Tertitik satu rasa yang menggetar jiwa
Titik yang indah dicelah tabir kekeliruan
Yang cuba ku tuai atas niat keranaMU

Sekali saja, kali ini saja..
Aku petakan harapan
dan aku mohon restuMu,
Jadikanlah ini harapan terakhirku
Yang membawa aku ke destinasi cinta iringan barakahMu

Izinkanlah kali ini saja,
Kali ini saja Ya Allah, Engkau perkenankanlah
aku dan dia seiringan menyusuri
jalanan berkat payungan rahmatMu..

Dalam rayuan hajatku, untuk kesekian kalinya..
Lembaran rasa yang terlahir dari keikhlasan
terpaling dalam ini,
Janganlah diambil pergi dariku,
kelak takkan mampu kuhadapi kelukaan sekali lagi

Tidak aku mohon jutaan ringgit
Tidak aku perlu harta sesaat duniawi
Melainkan cinta dalam redhaMu
Hanya itu.. Hanya itu saja..

Kali ini saja Ya Allah,
Aku mohon, kali ini saja..
Kurniakanlah cinta antara kami
Tanpa melebihi cinta kami terhadapMu..

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Caesar (Czer) di Hospital Sungai Buloh

Bersalin Caesar (Czer): Suntikan Heparin

Pengalaman Bersalin Czer Kali Kedua: Kuasa Naluri Seorang Ibu