Sepi Ditengah Keramaian

Andainya perjalanan ini sebuah lirik
Akan aku lagukannya dengan indah
Agar takkan selalu kecewa

Andainya perasaan ini satu mimpi
Akan aku tintakan menjadi sebuah lukisan
Agar takkan selalu menangis

Kerna detik yang berlalu takkan terganti
Ingin sekali rasanya aku berkongsi
Menatap yang baik-baik denganmu
Berlari seiringan meninggalkan sendu

Maafkan aku dan angananku ini
Abaikan..
Abaikan saja rayuan ini
Biarkan saja mimpi ini terus infiniti
Kerna aku sadari senantiasa
jarak yang paling jauh antara kita adalah tika mana 
kau berada terpaling hampir denganku..
Selama mana ia masih terahsia

Popular posts from this blog

Pengalaman Bersalin Caesar (Czer) di Hospital Sungai Buloh

Bersalin Caesar (Czer): Suntikan Heparin

Pengalaman Bersalin Czer Kali Kedua: Kuasa Naluri Seorang Ibu